Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: WithHair1960
Rebecca en Patricia hebben meestal een cyclus van 3 weken, dus hun kun je over 3 weken weer terug v …In: Welke dames aanwezig
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Ik ben er al om 10.00 uur, vraag aan Colinda naar de "Gloria man" . Met Gloria heb ik wel …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
vor 2 Monaten
Foutje 😆 😆 Ik was woensdag in de club, je hebt helemaal gelijk. Ik hoop tot morgen Vergeeta …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Hallo iedereen, ik heb de dinsdag jongstleden "overleefd" het was weer geweldig 😎 😎 …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Zoals belooft, ik heb net aan Marta gevraagd hoelang ze nog blijft en zei tegen mij dat ze nog 10 da …In: Marta
vor 2 Monaten
Ik ben op de voor mij vertrouwde woensdag weer in de club 😉 😉 😉 Wie komt er nog meer? Zaterda …In: Meeting Point
vor 2 Monaten
Zaterdag was ze aanwezig, echter ze komt pas later op de dag. Ik ga woensdag naar de club en dan vra …In: Marta
vor 3 Monaten
O ja dat was ik nog vergeten te vermelden: Ik zal heel "voorzichtig" zijn om ca 15.00 uur …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Hallo allemaal, vorige week was ik op vrijdag aanwezig in de club (geweldige dag gehad, ook zonder G …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Ik ben vandaag (dinsdag 30-09) aanwezig. Wie komt er nog meer op deze voor mij ongebruikelijke dag, …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Voordat Lucy naar Nigeria vertrok heb ik nog met haar gesproken en ze zei tegen mij dat ze ergens in …In: Lucy (Nigeria)
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Hallo allemaal, bij hoge uitzondering kom ik deze keer op vrijdag de 26e!!! Mijn favoriete dame is w …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
Quote from Huppelaar on September 19, 2025, 10:30 pm
Waardeloos
Een goede kamer ligt 75% tot 80% t …In: Yvette (Roemeens)
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Ik kijk altijd uit naar je verslagen Vergeetachtige Beer, ze zijn altijd goed verwoord. En ja het wa …In: Zaterdag 13-09-2025
vor 3 Monaten
Deze heel spontane vriendelijke en mooie dame heet Danucia en komt uit Macedonië (Roemenie dus) ik …In: Danucia
vor 3 Monaten
Ik ben zaterdag weer aanwezig, van enkele reaguurders weet ik al wie er gaat komen. Wie komt er nog …In: Meeting Point
vor 3 Monaten
vor 3 Monaten
Mijn 1e bezoek na de vakantie zit er op!!!!! Maar a.s. Zaterdag de 6e ben ik weer aanwezig. Wie komt …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Gloria is vandaag (dinsdag 2 september) ook weer begonnen, voor 2 weken, ter informatieIn: Welke dames aanwezig
vor 4 Monaten
Na 2 weken afwezigheid ben ik woensdag 3 september weer aanwezig, mijn favoriete dame 🙂 is er ook. …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
vor 4 Monaten
Ik was er afgelopen woensdag op de verjaardag van Beate en van de kok (ik schaam me want ik ben de n …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Hallo iedereen, morgen (woensdag) ben ik weer aanwezig, mijn voorlaatste bezoek voor mijn vakantie ; …In: Meeting Point
vor 4 Monaten
Voor mij is Marta een geweldige dame met een goede service (weet ik uit ervaring), inderdaad oogt ze …In: Marta
vor 4 Monaten
Marie gaat vanaf vandaag of morgen op vakantie zij ze tegen mij toen ik de club zo om 21.00 verliet …In: Welke dames aanwezig
vor 4 Monaten
Trouwens, ik weet dat het pas donderdag is 😕 Maar ik ben er zaterdag ook weer. Wie komt er nog meer …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Ik heb volgens mij een andere Shakira in gedachte, maar nu lees ik dat die Spaanse dame zich ook Sha …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Natasha is sinds dinsdag weer "herenigd" met Nancy 😉 ook Pascal is aanwezig, ik heb woens …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Hallo Rob007, ik ben WithHair1960, alias "De Gloria-Man" ik ben morgen aanwezig om 10.00 u …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Tamara is zondag aanwezig, heeft zij tegen mij gezegd en ze kon zich IndoBear nog herinnerenIn: Welke dames aanwezig
vor 5 Monaten
Jasmin komt tussen eind september half oktober terug. Ze had nog geen definitieve datum, maar ze z …In: Jasmin
vor 5 Monaten
[spoiler title=""][/spoiler]Ik heb gisteren met Tamara gesproken, ik citeer "Wen ich …In: Live from Sixsens
vor 5 Monaten
Hallo Allemaal, ik ben zaterdag weer aanwezig, wie komt er nog meer? Ik heb Nachtbraker vorige week …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Hallo Billenlover, ik ben er op zaterdag en meestal op woensdag, vraag aan de receptie (zaterdag …In: Wo 23/7
vor 5 Monaten
vor 5 Monaten
Nancy is er wel, zei ze gisteren tegen mij, zij blijft nog enkele weken. Natasha daartegen gaat dins …In: Natascha/Nancy
vor 5 Monaten
Hallo Nachtbraker, ik ben morgen al vanaf 10.00 aanwezig, echter ik heb nog een afspraak tot ca. 12. …In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Ik ben morgen (zaterdag) weer aanwezig (zoals elke zaterdag eigenlijk) wie komt er nog meer?In: Meeting Point
vor 5 Monaten
Hallo Kunar, ik was gisteren vanaf 10.00 in 6S, tegen 15.00 waren er zeker 30 tot 35 dames aanwezig. …In: Live from Sixsens
vor 5 Monaten
vor 5 Monaten
Hallo heren, de "tweeling" is weer "compleet", voor de liefhebbers. Echter Natas …In: Welke dames aanwezig
vor 5 Monaten